فایل فروخته شده پس گرفته میشه

فایل فروخته شده پس گرفته میشه

بزرگواران سلام سعی کردیم بهترین و کاربردی ترین فایلها رو با قیمت مناسب بزاریم خصوصا فایلهای برنامه ریزی و کنترل پروژه و فایلهای مورد نیاز شرکتها و پیمانکاران. چند نکته: 1.چنانچه پس از انجام و اتمام موفق عملیات پرداخت، لینک دانلود در اختیارتان قرار نگرفت ، می توانید از منوی (پیگیری سفارش) و وارد نمودن شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل وارد شده در هنگام خرید، به لینک دانلود محصول خریداری شده دسترسی پیدا کنید. 2. در این وب سایت تا حد امکان سعی شده که اطلاعات جامع و کافی را از هر محصول در اختیارتان قرار گیرد؛ لذا در صورت وجود هر گونه ابهام و یا مشکل ما را از طریق قسمت پشتیبانی مطلع فرمایید. 3.دنبال فایل خاصی هستین میتونین به این شماره پیام بدین 09331006024 خوشحال میشیم نظرات پیشنهادات خود را واسه ما بفرستین با تشکر

محل لوگو

مبانی برنامه ریزی در ورزش


مبانی برنامه ریزی در ورزش


فایل در قالب پاورپوینت در مورد مبانی برنامه ریزی در ورزش
تعداد صفحات : 38 اسلاید

یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت (powerpoint) موجود در اینترنت با موضوع رودکی سمرقندی و با فرمت پاورپوینت (ppt) و قابل ویرایش می باشد

 

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد.

پاورپوینت جعفر بن محمد رودکی سمرقندی دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است.

شما با استفاده از این پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 99

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان هرمزگان-شهرستان پارسیان شماره تماس 09331006024

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فایل فروخته شده پس گرفته میشه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما